The Spectre

Alan Walker

 

 

Hello, hello

哈囉,哈囉

Can you hear me

你是否能聽到

As I scream your name

我喊你的名子

 

Hello, hello

哈囉,哈囉

Do you need me

你還需要我嗎

Before I fade away

在我消逝之前

 

Is this a place that I call home

這是我我成為家的地方嗎

To find what I've become

找尋著我未來的樣貌

Walk along the path unknown

走在這未知的道路上

We live, we love, we lie

我們活著,愛著,說謊著

 

Deep in the dark I don't need the light

身處黑暗的我不需要光明

There's a ghost inside me

在我的內心裡還住著一個鬼魂

It all belongs to the other side

卻都不屬於這裡

We live, we love, we lie

我們活著,愛著,說謊著

 

Hello, hello

哈囉,哈囉

Nice to meet you

很高興認識你

Voice inside my head

那迴盪在腦海中的聲音

 

Hello, hello

哈囉,哈囉

I believe you

我相信你

How can I forget

教我如何忘記

 

Is this a place that I call home

這是我我成為家的地方嗎

To find what I've become

找尋著我未來的樣貌

Walk along the path unknown

走在這未知的道路上

We live, we love, we lie

我們活著,愛著,說謊著

 

Deep in the dark I don't need the light

身處黑暗的我不需要光明

There's a ghost inside me

在我的內心裡還住著一個鬼魂

It all belongs to the other side

卻都不屬於這裡

We live, we love, we lie

我們活著,愛著,說謊著

 


更多Alan Walker的歌曲:

Sad Sometimes - Alan Walker , 黃霄雲 中文翻譯

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 Nieves 的頭像
    Nieves

    B612 音樂星球

    Nieves 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()