close

 

Break free

Ariana Grande ft.Zedd

 

 

If you want it, take it

妳想要的 就去爭取

I should've said it before

我早就這麼說過了

Tried to hide it, fake it

試著隱藏 偽裝

I can't pretend anymore

但我不想再假裝下去了


I only wanna die alive

我希望我能毫無遺憾地死去

Never by the hands of a broken heart

而不是帶著破碎的心離開人世

Don't wanna hear you lie tonight

今晚我不想再聽到你的那些謊言

Now that I've become who I really are

現在 我終於能自由做自己了


This is the part when I say I don't want ya

該是我告訴你:「我不需要你!」的時候了

I'm stronger than I've been before

我不曾覺得自己如此堅強

This is the part when I break free

該是我掙脫束縛的時候了

'Cause I can't resist it no more

因為已經沒有什麼能阻擋現在的我

 

This is the part when I say I don't want ya

該是我告訴你:「我不需要你!」的時候了

I'm stronger than I've been before

我不曾覺得自己如此堅強

This is the part when I break free

該是我掙脫束縛的時候了

'Cause I can't resist it no more

因為已經沒有什麼能阻擋現在的我


You were better, deeper

過去的你對我更好,更有內涵

I was under your spell

使我深深地著了魔

Like a deadly fever, yeah, babe

彷彿染上了致命的狂熱一般

On the highway to hell, yeah

無法控制的不斷墮落淪陷


I only wanna die alive

我希望我此生無憾

Never by the hands of a broken heart

而不是帶著破碎的心離開人世

Don't wanna hear you lie tonight

今晚我不想再聽到你的那些謊言

Now that I've become who I really are

現在 我終於能自由做自己了

 

This is the part when I say I don't want ya

該是我告訴你:「我不需要你!」的時候了

I'm stronger than I've been before

我不曾覺得自己如此堅強

This is the part when I break free

該是我掙脫束縛的時候了

'Cause I can't resist it no more

因為已經沒有什麼能阻擋現在的我

 

This is the part when I say I don't want ya

該是我告訴你:「我不需要你!」的時候了

I'm stronger than I've been before

我不曾覺得自己如此堅強

This is the part when I break free

該是我掙脫束縛的時候了

'Cause I can't resist it no more

因為已經沒有什麼能阻擋現在的我

No more, baby, ooh

沒有什麼能阻擋


Thought on your body

對你的渴望

I came alive

使我甦醒

It was lethal

就算有殺傷力

It was fatal

就算有毀滅性

In my dreams it felt so right

卻在我的夢裡顯得如此的合理

But I woke up every time

但現實往往將我喚醒


Oh, baby

噢 寶貝 

 

This is the part when I say I don't want ya

該是我告訴你:「我不需要你!」的時候了

I'm stronger than I've been before

我不曾覺得自己如此堅強

This is the part when I break free

該是我掙脫束縛的時候了

'Cause I can't resist it no more

因為已經沒有什麼能阻擋現在的我

 

This is the part when I say I don't want ya

該是我告訴你:「我不需要你!」的時候了

I'm stronger than I've been before

我不曾覺得自己如此堅強

This is the part when I break free

該是我掙脫束縛的時候了

'Cause I can't resist it no more

因為已經沒有什麼能阻擋現在的我

 

 

 

arrow
arrow

    Nieves 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()