close

Heartbeat

Christopher

 

 

It's like a song , that no one hears

就像一首歌,卻沒有人願意聆聽

I'm screaming out , but you're not here

我大聲呼喊,你卻不在我身邊

All I wanna do 

我只想要

All I wanna do

我只想要 

Is say I love you

對你說我愛你

All I wanna do

我只想要 

All I wanna do

我只想要

Is say I care

告訴你我有多在乎

 

Words don't  work

言語沒有起任何作用

Feeling like they have no worth

感覺所有的表達都失去了價值 

Here and now

此時此刻

There's nothing in  between

沒有什麼阻擋在我們之間

 

How could I

究竟我

Ever describe the way I feel

該如何描述這些感受

Why should I

為什麼

Even try when obviously

當所有的話語成為阻礙

All the words that I say seem to get in my way

我還得繼續嘗試

Only wish I could 

但願能讓這顆熾熱的心

Say it with a hearbeat

替我傾訴對你的感情

Say it with a 

這份感情

( Say it with a )

這份感情

 

It's like a stage , without a crowd

就像一座舞台,底下沒有任何觀眾

The best performers , but no one's proud

有最好的表演者,但沒有人感到驕傲

All I wanna do 

我只想要

All I wanna do 

我只想要

Is say I love you

對你說我愛你

All I wanna do

我只想要

All I wanna do

我只想要

Is say I care

告訴你我有多在意

 

I swear my words don't work

我發誓我的言語沒有起任何作用

Feeling like they have no worth

好像所有的表達都失去價值

Here and now

此時此刻

There's nothing in between

沒有什麼阻擋在我們之間

 

How could I

究竟我

Ever describe the way I feel

該如何描繪這些感受

Why should I

為什麼

Even try when obviously

當一切話語都成為阻礙

All the words that I say seem to get in my way

我還得繼續嘗試

Only wish I could 

但願能讓這顆熾熱的心

Say it with a heartbeat

替我傾訴對你的感情

Say it with a

這些感情

( Say it with a )

這些感情

Say it with a heartbeat

替我傾訴我對你的感情

Say it with a heartbeat

替我傾訴我對你的感情

 

 

arrow
arrow

    Nieves 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()