Last Christmas

Madilyn Bailey ft. Jake Coco

 

 

Last Christmas I gave you my heart

在去年的聖誕節,我把我的真心給了你

But the very next day you gave it away

你卻在隔天就辜負了我

This year to save me from tears

今年我不要再重蹈覆轍

I'll give it to someone special

我要把她留給那個特別的人

 

Once bitten and twice shy

受過一次傷害後不敢輕易的去愛

I keep my distance

我保持著距離

But you still catch my eye

你卻仍然吸引了我的注意

Tell me baby, do you recognize me

告訴我,你認得我嗎?

Well it's been a year It doesn't surprise me

都已經一年了,你不記得我也不意外

 

Merry Christmas I wrapped it up and sent it

"聖誕快樂!"我將我的心意作為禮物送給你

With a note saying I love you I meant it

附上一張寫著"我愛你"的紙條

Now I know what a fool I've been

我現在知道當時的我有多麼的傻

But if you kiss me now I know you'll fool me again

但你的一個吻就足以讓我再次淪陷

 

Last Christmas I gave you my heart

去年聖誕節,我將我的心託付給你

But the very next day you gave it away

你卻在隔天就棄我而去

This year to save me from tears

今年我不會再重蹈覆轍

I'll give it to someone special

我要把它留給值得的那個人

 

Last Christmas I gave you my heart

去年聖誕節,我將我的心託付給你

But the very next day you gave it away

你卻在隔天就棄我而去

This year to save me from tears

今年我不會再重蹈覆轍

I'll give it to someone special

我要把它留給值得的那個人

 

A crowded room and friends with tired eyes

在擁擠的房間裡,大家的眼中都印著疲倦

I'm hiding from you and your soul of ice

我躲著你和你那冷若冰霜的靈魂

My god I thought you were someone to rely on

天哪我竟然曾以為你是個可以依靠的人

Me, I guess I was a shoulder to cry on

而我,大概只是個可以讓你傾訴的人

 

A face on a lover with a fire in his heart

在心裡燃燒著熊熊烈火

A girl on a cover but you tore her apart

我將對你的感情藏在心裡,卻被你輕易看穿

Maybe this year,

也許今年

Maybe this year,

也許今年

I'll give it to someone special

我要把它給那個特別的人

 

Cause last Christmas I gave you my heart

去年聖誕節,我將我的心託付給你

But the very next day you gave it away

你卻在隔天就棄我而去

This year to save me from tears

今年我不會再重蹈覆轍

I'll give it to someone special

我要把它留給值得的那個人

 

Last Christmas I gave you my heart

去年聖誕節,我將我的心託付給你

But the very next day you gave it away

你卻在隔天就棄我而去

This year to save me from tears

今年我不會再重蹈覆轍

I'll give it to someone special

我要把它留給值得的那個人

 

And last Christmas…

在去年......

And this year…

而今年......

It won't be anything like,

我不會再重蹈覆轍

anything like

重蹈覆轍

 

Last Christmas I gave you my heart

去年聖誕節,我將我的心託付給你

But the very next day you gave it away

你卻在隔天就棄我而去

This year to save me from tears

今年我不會再重蹈覆轍

I'll give it to someone special

我要把它留給值得的那個人 

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 Nieves 的頭像
    Nieves

    B612 音樂星球

    Nieves 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()