On the Ground

ROSÉ

 

 

My life's been magic seems fantastic

我的人生看似很美好,像魔法一樣

I used to have a hole in the wall with a mattress

但其實我曾住在一個只有一張床墊的破房間

It’s funny when you want it

荒唐的是

Suddenly you have it

當你突然得到你渴望已久的東西

You find out that your gold’s just plastic

你發現你珍視的所有根本毫無價值

 

Every day every night

每一天,每一夜

I’ve been thinking back on you and I

我都在回想著你和我的過去

Every day every night

每一天,每一夜

 

I worked my whole life

我努力了一輩子

Just to get right just to be like

把所有事情都做好,就好像說

Look at me I’m never coming down

「看看我,我永遠不會倒下」

I worked my whole life

我努力了一輩子

Just to get high just to realize

為了攀得更高,為了讓自己了解

Everything I need is on the

我所需要的一切都

Everything I need is on the ground

我所需要的一切都觸手可及

On the ground

觸手可及

Everything I need is on the ground

我所需要的一切都觸手可及

 

Nah but they don’t hear me though

但他們沒有聽到我的心聲

(Yeah what goes up it must come down)

(爬到高處後必將跌落)

Nah but they don’t hear me though

但他們沒有聽到我的心聲

(You’re running out of time)

(快沒有時間了)

 

My world’s been hectic seems electric

我的世界總是忙碌不已,看似光鮮亮麗

But I’ve been waking up with your voice in my head

但當我醒來時,你的聲音總縈繞在我的腦海裡

And I’m trying to send a message

我試著傳出訊息

And let you know that every single minute I’m without you I regret it

讓你知道,沒有你的每分每秒我都在後悔

 

每一天,每一夜

I’ve been thinking back on you and I

我都在回想著你和我的過去

Every day every night

每一天,每一夜

 

I worked my whole life

我努力了一輩子

Just to get right just to be like

把所有事情都做好,就好像說

Look at me I’m never coming down

「看看我,我永遠不會倒下」

I worked my whole life

我努力了一輩子

Just to get high just to realize

為了攀得更高,為了讓自己了解

Everything I need is on the

我所需要的一切都

Everything I need is on the ground

我所需要的一切都觸手可及

On the ground

觸手可及

Everything I need is on the ground

我所需要的一切都觸手可及

 

Nah but they don’t hear me though

但他們沒有聽到我的心聲

(Yeah what goes up it must come down)

(爬到高處後必將跌落)

Nah but they don’t hear me though

但他們沒有聽到我的心聲

(You’re running out of time)

(快沒有時間了)

 

I’m way up in the clouds

我現在已經快到達顛峰

And they say I’ve made it now

他們說我已經做到了

But I figured it out

但我知道

Everything I need is on the ground

我所需要的一切都觸手可及

Just drove by your house

剛開車經過你的家

So far from you now

現在卻又離你好遠

But I figured it out

但我已經知道

Everything I need is on the

我所需要的一切都

Everything I need is on the ground

我所需要的一切都觸手可及

On the ground

觸手可及

Everything I need is on the ground

我所需要的一切都觸手可及

 

Nah but they don’t hear me though

但他們沒有聽到我的心聲

On the ground

觸手可及

Nah but they don’t hear me though

但他們沒有聽到我的心聲

Everything I need is on the ground

我所需要的一切都觸手可及

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 Nieves 的頭像
    Nieves

    B612 音樂星球

    Nieves 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()