Girls like you

Sam Tsui, KHS, DSharp cover

 

 

Spend 24 hours , I need more hours with you

與你共度了24小時,我卻仍不滿足

You spent the weekend getting even , oh

你用了周末的時光為自己找到新的平衡點

We spent the late nights making things right between us

我們花了好幾個夜晚,讓所有事情回到正軌

 

Now it's all good babe

而親愛的,一切都沒事了

Roll  that Backwood babe

捲起那菸紙吧

And play me close

然後玩弄我

 

'Cause girls like you

因為像你這樣的女孩

Run around with guys like me

總和我這樣的男人混在一起

 'Til sundown and I come through 

直到日落時分,我才明白

I need a girl like you , yeah yeah

我要的就是你這樣的女孩

 

Girls like you love fun , and yeah , me too

你這樣的女生愛玩,我又何嘗不是如此

What I want when I come through

經過這些歲月後,我才知道

I need a girl like you , yeah yeah

我要的就是你這樣的女孩

 

Yeah yeah yeah , yeah yeah yeah 

耶~耶~耶~

I need a girl like you , yeah yeah

像你一樣的女孩

Yeah yeah yeah , yeah yeah yeah 

耶~耶~耶~

I need a girl like you , yeah yeah

像你一樣的女孩

 

I spent last night 

我用了整晚,搭著末班機

On the last flight to you

就為了前去找你

Took a whole day off

請了一天的假

Tryna get way up , ooh ooh 

試著讓一切好轉

We spent the daylight 

耗費了整個白天的時光

Trying to make things right between us

讓所有事情回到正軌

 

And now it's all good babe

而現在一切都沒事了

Roll that Backwood babe

捲起那菸紙吧

And play me close

然後玩弄我

 

'Cause girls like you

因為像你這樣的女孩

Run around with guys like me

總和我這樣的男人混在一起

 'Til sundown and I come through 

直到日落時分,我才明白

I need a girl like you , yeah yeah

我要的就是你這樣的女孩

 

Girls like you love fun , and yeah , me too

你這樣的女生愛玩,我又何嘗不是如此

What I want when I come through

經過這些歲月後,我才知道

I need a girl like you , yeah yeah

我要的就是你這樣的女孩

 

Maybe it's 6:45

也許現在已經是六點四十五了

Maybe I'm barely alive

也許我只能算是苟延殘喘地活著

Maybe you've taken my shit for the last time

也許這是最後一次讓你替我收拾殘局了

 

Maybe I know that I'm drunk 

也許我知道自己已經醉的一蹋糊塗

Maybe I know you're the one

也許我知道你是我的唯一

Maybe you're thinking it's better let you drive

也許你想這次你來開會比較好

 

'Cause girls like you

因為像你這樣的女孩

Run around with guys like me

總和我這樣的男人混在一起

 'Til sundown and I come through 

直到日落時分,我才明白

I need a girl like you , yeah

我要的就是你這樣的女孩

 

'Cause girls like you

因為像你這樣的女孩

Run around with guys like me

總和我這樣的男人混在一起

 'Til sundown and I come through 

直到日落時分,我才明白

I need a girl like you , yeah

我要的就是你這樣的女孩

 

Girls like you love fun , and yeah , me too

你這樣的女生愛玩,我又何嘗不是如此

What I want when I come through

經過這些歲月後,我才知道

I need a girl like you yeah yeah yeah

我要的就是你這樣的女孩

 

Yeah yeah yeah , yeah yeah yeah 

耶~耶~耶~

I need a girl like you , yeah yeah

像你一樣的女孩

Yeah yeah yeah , yeah yeah yeah 

耶~耶~耶~

I need a girl like you 

像你一樣的女孩

 

I need a girl like you , yeah yeah

像你一樣的女孩

 

 

 

 

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 Nieves 的頭像
    Nieves

    B612 音樂星球

    Nieves 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()