Almost Forgot
Against The Current
 

Sometimes I get confused

有時我會感到很疑惑

'Bout how it all went down

這段關係是怎麼結束的?

When I feel like I miss you

每當我察覺到自己正在想念你的時候

I just try to block it out

我總試著忽略掉這個感覺

 

Still remember when we moved into that place too soon

還記得我們很快地搬到這個地方

When we paid too much 'cause we loved the view

為了這裡美妙的風景付了太貴的房租

When we just met, and it didn't make sense

那時我們才剛認識,好像進展得太快了

But you said forever, and I did too, too, too

但我們彼此相許了要天長地久


Fuck

 

I almost forgot about you breaking my heart

我幾乎忘了你傷透我的心

I almost forgot what I went through

我幾乎忘了自己所經歷的那些事

Left out the most important part

漏掉了最重要的部分

It got really bad, we lost what we had

事情變的很糟糕,我們失去了曾經擁有的一切

I almost forgot about you

我差點忘了那些關於你的事

I almost forgot (I almost forgot)

我差點忘了

I almost forgot (I almost forgot)

我差點忘了

 

You're still affectin' my mood

直到現在你仍影響著我的情緒

I never let it show (I never let it show)

但我從來不讓它顯露

I know you're feeling it too

我知道你有同樣的感覺

It's hard to let it go

分手是如此之難

 

I remember when I moved out

還記得當我搬出去的時候

And you chased me down

你一路追著我

Yelling, "don't forget all that we've been through"

喊著:「別忘了我們共度的時光!

But that's just it, yeah I'm sick of this shit

但一切就此而終,我對這些破事已經感到厭煩

I don't want forever if it's with you, you, you

如果未來要和你共度,那我才不要什麼天長地久


Fuck

 

I almost forgot about you breaking my heart

我幾乎忘了你傷透我的心

I almost forgot what I went through

我幾乎忘了自己所經歷的那些事

Left out the most important part

漏掉了最重要的部分

It got really bad, we lost what we had

事情變的很糟糕,我們失去了曾經擁有的一切

I almost forgot about you

我差點忘了那些關於你的事

I almost forgot (I almost forgot)

我差點忘了

I almost forgot (I almost forgot)

我差點忘了

I almost forgot (I almost forgot)

我差點忘了

 

Sometimes I get confused

有時我會感到很疑惑

'Bout how it all went down

這段關係是怎麼結束的?

 

I almost forgot about you breaking my heart

我幾乎忘了你傷透我的心

I almost forgot what I went through

我幾乎忘了自己所經歷的那些事

Left out the most important part

漏掉了最重要的部分

It got really bad, we lost what we had

事情變的很糟糕,我們失去了曾經擁有的一切

I almost forgot about you

我差點忘了那些關於你的事

I almost forgot (I almost forgot)

我差點忘了

I almost forgot

我差點忘了

I almost forgot (I almost forgot)

我差點忘了

 


更多Against The Current的歌曲:

Thinking - Against the Current 中文翻譯

Brighter - Against the Current 中文翻譯

Talk - Against the Current 中文翻譯

Young & Relentless - Against the Current 中文翻譯

Another You - Against the Current 中文翻譯

Paralyzed - Against the Current 中文翻譯

Voices - Against the Current 中文翻譯

Roses - Against the Current 中文翻譯

Wasteland - Against the Current 中文翻譯

Outsiders - Against the Current 中文翻譯

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 Nieves 的頭像
    Nieves

    B612 音樂星球

    Nieves 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()